Sunday, April 1, 2012

kenangan terindah 27/3/2012

my birthday!! hehe.. mne ku sangka ade kejutan malam2 buta... patot la aku rase pelik sbb diaorg ajak aku kuar g jln2 mlm2.. ishk3... but that day aku terkejut..terpana... plus terharu... sbb dia dtg.. hurmm.. myb dia x rse ape yg aku rse... tp aku amat gembira ketika dia hadir menyinari mlm itu.. 




masa semua pakt nak suap aku.. hehehe.. last2 aku mkn dua-dua je la.. akak akma lak calik krim kek kat aku.. hahaha

ni datien azleen.. aku pnggil leen... terkejut gak leen dtg.. terharu!! hehehe

leen dgn amir.. amir pon dtg... lg la la terkejut.. hahaha

leen yg de Vogts!

fawin pegang kek.. aku potong.. :)

ni la kawan2 aku yg tercinta yg hadir malam tu buat kejutan kat aku...

masa ni pakat dok berlakon... kononnya xde ape2 yg berlaku.. duk snap2 pic.. hahaha

ayu hbis la tu?? hahaha

aku tertipu kot.. hahaha.. ingt nak snap pic.. skali diaorg bling tepung.. hahaha

akak dah mcm minah salleh mne dah.. hahaha

emy yg pling kecoh!! hahaha

akak suap kek!! :)

aku majuk.. emy dgn aju pujuk.. pastu main set bom2 la.. ape la..


hilmi n me
yang ni?? hehehe.. nama dia muhammad hilmi harith.. aku rase dlm unisel ni.. aku senang ckp dgn hilmi n faez hadi jep.. yang lain aku mmg malu.. mmg aku malu nk ckp dgn laki.. kena faham la tu.. aku perempuan.. 
time dah potong kek faez soh hilmi suap.. hilmi nk suap tp aku wat x reti.. hahaha.. dia pegang je kek tu.. smpai la diaorg soh dia suap.. aku pon g la kt dia.. then snap pic.. im happy.. excited.. sume ade kot? haha.. coz.. im love him kot?? hahaha.. sejak bila?? ikuti kisah selanjutnya nnt.. :)
faween nakal pon nk suap jgak!! :)

dah kena tepung nk jgak posing... hahaha

amir  n leen bersuapan.. akak pon join.. hehehe

ni kek nyer... satu lg kek xde pic.. hahaha

                                              
tu je kot kisah untuk birthday aku... hehehe.. thnx guys!  aku betol2 syg korang.. :)

No comments:

Post a Comment